Thursday, March 14, 2013

Khidmat Coach Kesihatan PERCUMA dan dapat result positif

Salam.....

saya ingin berkongsi cara untuk berjaya dalam menjaga kesihatan kita......


pertama tama saya khususkan dalam masaalah pemakanana yang boleh memudaratkan kita....contohnya kegemukan ,kolestrol tiinggi,kurang vitamin...jika kita melihat rata rata orang yang sihat adalah orang yang tahu apa yang mereka makan dan apa yang mereka perlukan

saya melihat kebanyakan mereka yang sihat sentiasa membaca tentang kesihataan di akhbar,di internet,juga lebal makanan yang mereka beli,bagi yang mampu mereka mempunyai Pembimbing (coach) jurulatih atau pakar pemakanan yang di bayar atas nasihat ,khidmat yang menjadi kan mereka sihat....melihat senario ini saya terfikir tentang juru pemakanan yang benar benar boleh memantau pemakanan kita,dengan perkhidmat PERCUMA mereka,cuma ikut apa yang di suruh,,pasti kita akan menjadi sihat,Cuma beli produk atau makanan yang di syorkan kerana dalam hal pemakanan  mereka mahukan keputusan yang positif....so nak tahu lagi lanjut boleh check blog minah ni..


Program menurunkan berat badanProgram menambah berat badan










Siapa Aku?                                                                   untuk lihat Klik sini

My Photo
Melaka, Malaysia
Saya serius nak coach orang yang nak makan Herbalife murah dan dapat result atau nak menjana Extra income dengan Herbalife :)                                         
                       
l                                                                                                                                                                                        

1 comment: