Thursday, March 26, 2015

Sekitar Mrina Bay Sigapore


Seni dalam seni bina


Selain apa yang anda boleh mencari dalam rumah, terdapat banyak reka bentuk yang baik untuk melihat pada anda berjalan-jalan di sekitar bandar.Jika anda dan rakan-rakan di sekitar kawasan Marina Bay, Marina Barrage adalah hotspot untuk keseronokan yang juga mudah menyusuri alam semula jadi dan kehijauan dengan sedikit inovasi penting yang membekalkan sepuluh peratus daripada keperluan air negara.

Juga, perlu melihat keluar untuk tempat yang ikonik itu adalah Muzium ArtScience . Seperti namanya, ia adalah satu struktur yang bermakna bahawa tidak hanya menawarkan sebuah façade mengagumkan, tetapi juga hebatnya menggabungkan seni dan sains untuk memberitahu cerita menarik melalui pameran tur dari seluruh dunia; begitu juga membuat ia satu titik untuk memeriksa apa yang sedang ditayangkan.



Mencari sentuhan kreatif kepada biasa? Pergi untuk berjalan kaki di sepanjang rabung Selatan , di mana anda akan mencari pejalan kaki jambatan tertinggi Singapura menghadap beberapa taman terbaik di bandar ini. The Henderson Waves 'moden bentuk, beralun membuat untuk satu pertembungan-of-pemandangan yang tidak disangka-sangka yang menyenangkan tengah-tengah persekitaran yang subur semula jadi. Dan dengan poket tersembunyi banyak untuk orang ramai untuk melepaskan lelah, anda dan kawan anda boleh duduk dan berehat sehingga senja untuk akhirnya melihat reka bentuk menarik struktur di yang terbaik - diterangi oleh lampu LED.

No comments:

Post a Comment